onsdag den 7. marts 2012

I glødehovedets skær

Sidder her og kæmper med at finde en stilling jeg kan sidde i - kan ikke engang sidde i skrædderstilling ... - jamen sådan sidder jeg tit.
Ellers fryser jeg fødderne, når jeg skriver blogindlæg!

Skal til lægen i morgen og nok ha' benet sat af oppe ved skulderen.
Har ikke løbet i to uger - sucks mere end jeg havde regnet med.
Bliver tykkere, ringere og får ikke set de flinke mennesker jeg plejer at løbe med.
Der mangler sgu lidt peppig energi - pisøv!

Håber på nogle dejlige piller, så jeg kan få lov til at løbe igen.
Men hun er hardcore, hende min læge - så det er nok ikke sandsynligt!

Varmer op til lørdagens udklædningsfest hos Dan, Mick og Julie - ih sidste års fest var dælensjaskemig noget af en oplevelse!!!
Ønsker mig, at der er en pæn mand der dufter dejligt med til festen tak!

Her en lille kavalkade fra sidste års festivitas:

Bemærk de to dansende tosser i baggrunden

... og igen ...! Det tager ligesom det 'seje' ud af den fæle tysker.

Lange-Mette vandt for bedst udklædte

'Nogen' har en tendens til at snige sig med på billedet!

'Nogen' har gjort det igen!

Jo jo, min nye ven, Alice :o)

Mor E har givet den gas ved symaskinen igen i år og syet det fineste Rødhættekostume til mig. Kørelærerveninden kommer og sætter hår og lægger makeup - jeg kommer til at se farlig og en smule psykotisk ud :o)

Har taget lidt sol denne uge for ikke at komme til at ligne et spøwelse i mit outfit.
Som den idiot jeg er, har jeg selvfølgelig igen taget for meget og sidder lige nu og gløder her ved skærmen ....

Heldigvis kan det da nå at aftage en smule, så jeg ikke bare bliver et studie i rødt :o)

1 kommentar: