lørdag den 3. marts 2012

Ild og gamle huse

Var på galajen igen i går - er bare totalt partyløve ... as if!

Men gjorde sgu en ihærdig indsats.

Startede aftenen på Sushi Sushi med kollegaerne.



Dejlig mad, søde mennesker og et effektivt personale.

Herefter en kort spadseretur ind til Irish House, hvor der var endnu flere kollegaer, som ikke var grimme og duftede dejligt og rigeligt af de våde varer.

Dahlen var ung med de unge og drak, hvad der var inden for rækkevidde.

Så gik der lidt zigzag ned i Gaden og damen lærte, at man godt kan gå i byen i cardigan og at det ikke var så frygteligt forfærdeligt at stå til offentligt skue i Aalborg.

Der var ingen syletynde modeller, der kastede op af grin over at se mig mænge mig blandt de hippe og smarte.
Ej heller nogen af de ellers så forhadte mænd, der kastede slatter efter mig eller bad mig pisse hjem på kvisten.

Det kan ikke udelukkes, at min begejstring og accept af situationen var proportionalt afhængig af mit alkoholindtag .....



Jo tak, det var såmænd Dom P vi drak - passede glimrende til min eksklusive livsstil :o)
Var heller ikke ked af Jägerbombs - jeg er bare så hip! I work out!!!

Flirtede til højre og venstre og følte mig kæk og ikke særligt tyk - tror endda, der var en enkelt eller to, som blinkede tilbage. Men hey, der var lidt mørkt og mit syn var ikke helt tydeligt på det tidspunkt, så jeg kan ikke udelukke, at det var mit eget spejlbillede, som var frisk på lidt filmen ....



Ved 3 tiden fik jeg puttet mig selv i en taxa og ført en særdeles højintellektuel samtale med chaufføren.

Da jeg vågnede i morges fandt jeg bh'en på køkkenbordet og dametaskens indhold lå spredt over gulvet i gangen (Rasmus havde så været så sød at kaste op imellem det hele - spot til skade, oder?).

Var aldrig nået i nattøjet - det havde helt klart været for indviklet for mig at lure det mysterium i mørket mellem alle promillerne

Mens jeg sad der i sengen og forsøgte at komme til mig selv tjekkede jeg lige mobilen for sendte sms'er.

Havde sendt en besked til søde Lise:
I min seng nu at for flue god nat

Ville også lige sige godnat til underboen. Det så sådan her ud:
Er på skide fuld jeg ikke datter hver et øernes.
Insp ordne. Er i og seng nu.

Godt nat.
(Det var så arme Gunnar Stavad, som jeg fik sendt beskeden til...)

I dag har jeg spist reparationsburger med Christa og hygget med Julie.

Lige nu skal jeg ha' kommet et nyt læs i vaskemaskinen - gaaaaab.... hvem der bare var i Gaden med bobler og pæne mænd, der dufter dejligt ...... :o)

Denne video er vist på sin plads at slutte af på:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar