tirsdag den 15. maj 2012

Nu med rullefald

Hvornår er det lige jeg bli'r jysk mester i det der løberi???
(Når du holder op med at æde og bliver ved med at løbe, blablabla, Dorit, blablabla ...!)

Åhsguforhelvededaosse!

Fortræning til Feminaløb i dag - pisrute.

Hvem er keglen, der har fundet på den?

Meganederen.

Siger det bare!

Første halvdel er med stigning uden for kategori! Gasblå og astmahvæsende sled jeg mig op ad bakkerne (mens jeg blev overhalet af dem, der var nede og gå).


Knap halvvejs mens jeg hinkede af sted i feltet, forsøgte jeg at tjekke min tid på løbeuret: 8.24! Pfhwattt??? Jeg måtte jo være flyvende? Ih, det gav fornyet energi, hvilket holdt lige præcis indtil næste stigning ...

Sidste halvdel af ruten lavede jeg rullefald hele vejen ned til stadion.

Hurra for tyngdekraft, halleluja!

Da jeg kom i mål fandt jeg ud af, at 8.24 havde været mit gennemsnitstrav - hvilket så var mere nedslående end man troede muligt.

Nåede dog at rette op på situationen under alle rullefaldende på vej ind på stadion :o)

Jeg gør det aldrig igen - elendige onde rute!
(I hvert fald ikke før næste tirsdag - vi ses derude :o)

2 kommentarer:

  1. Bli'r nok 'NØD' til at sige... Nåååååååååååå.... BUM..

    SvarSlet
  2. Kan trøste dig med at jeg har et kondital der er meget lavt. Og jeg er yngre end dig.

    SvarSlet