lørdag den 30. juni 2012

Av, pause! Av!

Havde igen i et højintellektuelt anfald af MENSA-kvikhed meldt mig frivilligt til fem timers kanintjans hosTante Pips hold af håbefulde fitnesstrænere, der skulle til eksamen.

De skulle bruge én, der aldrig kommer i et fitness center - et voila, enter Frk. Polioarm!

Til en af de første øvelser skulle jeg fremvise en gang squat.

Jeg var så himmeldårlig, at den arme eksaminand troede jeg spillede skuespil ...


Det var fuldstændig umuligt for mig at få røv og ryg til at være i en lige linje .... (ja det undrer også mig en smule).

Næste øvelse var skulderpres, hvor jeg imponerede eksaminanden ved at mestre staccato skulderpres. Mine små polioarme skød totalt ukontrollerede op og ned, fuldstændig ude af takt.



Det eneste jeg var rigtig god til, var benpres, yay!:


Min glæde over at have fundet et fitness talent varede dog kort, da jeg overhørte en af eksaminanderne fortælle censor, at grunden til overvægtige havde så mange benmuskler, var fordi de var vant til at bære så meget vægt (......!!!).

Hvis jeg da bare kunne løfte armene op til munden, ville jeg æde en hel pakke knækbrød med smør og honning.

Øv! (og av!).

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha.. censors mål med dagen var at lamme dine arme efter skulder pres på 2 ,5 kg. . det synes at lykkes.... Nåååå...
    Godt han valgte øvelser og ikke MIG...
    Du var så dygtig et Medium.....ha ha ha... Eller ikke ha ha ha.... Men wauw wauw wauw....
    Men ingen 'planke'...
    Ingen grund til klage...
    Du gjorde det SÅ flot spillede en autentisk fitness begynder rolle.... Flot flot flot, ingen andre kunne præstere så mange rystende arme og ben på samme tid.... Meget vanskeligt.... Og meget autentisk ... Du er selvskreven til eksamen igen om om et halvt år.... Love you just the way you are ..

    SvarSlet
  2. Jeg synes det var flot at bakke så meget op om en veninde...det havde jeg dælme ikke gjort hviss det involverede 5 timer i et træningscenter

    SvarSlet
  3. Det er fordi du ikke kender til Tante Pips straffemetoder!!!!!

    SvarSlet
  4. Hvor meget kunne du ta i benpres?? Hva hva hva? det var akkurat sådan en der var i Haslev og som jeg sparkede til hver 2. dag! Jeg kom på 133,3 kg.

    SvarSlet