tirsdag den 14. august 2012

Kvistens vilde ferie

I dag har jeg undret mig over:

hvorfor alle folk på kanal 4 (som jeg ikke ser ...), er blå som skide smølfer?



hvorfor kuglenedbrydning af Østre Havn skal foregå i min ferie?

hvordan jeg præsterede at gå rundt i Kennedy Arkaden, Rema og var en tur på tanken med fjæset fuldt af små hår efter frisørbesøg uden at opdage det overhovedet?

hvorfor kattene ikke vil spise Jakas klamme, hudfarvede cocktailpølser uden skind?

hvorfor jeg ikke kan finde ud af at tage i løbeskole uden Underbo?
(Ja, jeg har spist en plade Rittersport allerede).

Hvordan jeg kunne være så dum at stille en åben flaske saftevand ved siden af en åben flaske neglelakfjerner?
(Nej, jeg drak ikke af det, men forsøgte at fjerne neglelakken med Fun Sports-saftevand ...).

Jo jo, det går glimrende med at holde ferie!



4 kommentarer:

  1. Undskyld jeg griner:) Men du er sjov:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hun er lettere retarderet, men jeg Æller hende. Stuebo på den anden side

    SvarSlet
  3. Nu må du altså holde op med at se Kanal 4 og komme ud i ferielivet, så du kan underholde os stakkels arbejdende folk. Tjop, tjop, trunte

    SvarSlet
  4. Meget mystisk med alle de smølfter på den kanal jeg heller ikke ser.......

    Det kan nå at blive en LANG ferie - men det er vel egentlig meget godt...

    Stakkels verdensfirma - kursen ER faldet .. SUK !

    Har ikke tid til flere små kommentarere - Må igang med at holde verdens hjulene i sving - nu du tager en pause ...

    SvarSlet