mandag den 26. november 2012

Fårespøgelset


 
Døjer en kende med at være en lille smule mørkeræd ...

Det har faktisk gået meget godt på det seneste og har i en længere periode kunnet sove med lyset slukket.

Det er nu slut!

AmarOrama den lusker, lokkede på Twitter med en listig teaser: 'Shit et billede' - totalt blåøjet og lalleglad klikker jeg på dette link og kan nu se frem til endeløse nætter uden søvn og med grimme billeder på nethinden.

Min hjerne er gået i overload med rædselsvækkende scenarier om, hvordan fåret er havnet der i den våde og kolde grav.

Helt galt gik det, da AmarOrama syntes mit klynken udløste tøseskvat-kortet og slyngede følgende kommentar efter mig: 'Come on. Som om, der findes fårespøgelser.'

Crap, fårespøgelser? For real?! Åh røv - selvfølgelig gør der da det.

Får og spøgelser en hidtil ukendt kombi som sucks!

Må smutte nu - skal ha' fundet en 60 watts til nattelampen.

 
 

9 kommentarer:

  1. Nu jeg tænker over det, findes der faktisk fårespøgelser. Det er gedespøgelser, der ikke findes.

    SvarSlet
  2. findes de også i rækkerne? Hvis ja, kan de så gå på trapper eller er man sikker på 2. sal? Hvis nej kan man så bede sin mand komme før hjem fra forretningsrejse p.g.a. fårespørgelser?
    Meget upædagogisk indlæg,tør fandme ikke komme hjem fra arbejde nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ret sikker på fårespøgelser er nogle snedige sataner - de kan flyve, kan de!!!
      Kan du overnatte i et mødelokale på job indtil AmarOrama får ryddet op i det her?

      Slet
    2. Har spekuleret ovre på min blog og tror måske at fårespøgelserne kan vise sig at være en velsignelse, så har vovet mig hjem alligevel.

      Slet
  3. Du er da ellers så glad for dyr, Frk. Dahl!!!!

    SvarSlet
  4. Hvis det er en ged, du er bange for, så barber den!

    SvarSlet
  5. Alle klager bedes rettet til AmarOrama - jeg er et sagesløst offer.
    Rasmus tør end ikke komme ud fra kattebakken!

    SvarSlet