torsdag den 15. november 2012

Har du vundet? Har du vundet?

Så skal vi til det, kammerater!

Så skal der afsløres, udleveres mennesker og afleveres lakridsbogstaver!

For de der ikke fatter en skid og lige skal opdateres - læs her først!

Kan afsløre med det samme - jeg vandt ikke!

Mit eget bud:
Jeg har gloet dybt i glaskuglen og forudser, at det er en ung tøs på max 19, som hedder Michelle, Tabitha eller sådan noget.

Bitten sagde:
Det er sjovt, for jeg tænkte, at det var en eller anden smart, ung fyr... 19 passer nok rimelig godt. Eller 20. Har du tænkt dig at spørge, hvor gammel vedkommende er? :D

M.S. sagde:
Jeg ved da hvem det er. Jesper hedder han, er nok ca midt i 30-erne.
Kort blond hår!
Venter nu i spænding på om jeg ikke skulle have ret....

Venter også på et billede af dit pandehår!
Min mand klippede ca 30 cm af mit hår for et par uger siden.
Nej, han er ikke frisør, han arbejder for post Danmark!!
Læs:
http://hvisvindenvender.blogspot.dk/2012/10/derfor-er-han-manden-i-mit-liv.html

Anonym sagde:
Mand, 28 - 35 år. Muligvis en tatovering el. to. Kommunefarvet, muligvis karseklippet.

Lea sagde:
Halvrund fyr i 40'erne...hedder Henning eller Flemming...høje tindinger og håndværker-revne. ;-)

Shm sagde:
Han hedder Michael, 44, fraskilt, to delebørn.
Korthåret, blond, elsker fodbold, flirter lidt med alle, fordi han får alt for lidt.
Han kan lide at lave mad, og ryger en joint når han ikke kan sove.


Mette Holmgaard sagde:
Mona, korthåret med lidt lyse reflekser, 47-49 år.

J. sagde:
Han hedder svend og er midt i 50´erne.
Vi taler blå smækbukser og beskidte negle - jeg ved det bare.
Der er INGEN lækre fyre i VVS-branchen - har nemlig set dem alle!!
Med tilbageholdt åndedræt: J.


Pia Siegenfeldt sagde:
Helt sikkert en mand - 43 år, med daggamle skægstubbe og tilhørende svedlugt.
Smid du blot den pose lakrids hos mig :-)

Nå men jeg gik straks i gang med spørgeskemaet, så snart den mandlige varmemåler var indenfor døren.

Det lød i den grad, som om jeg var ved at udfylde et score card til en gang speed dating!
Ork nej, det var ikke en skid pinligt!

Jeg fakede en bovlam historie om, at jeg bare havde væddet med mine kollegaer.
Kunne ikke få mig selv til at sige, at den arme stakkel ville blive totalt udleveret på bloggen her til aften :o)

Mens han baksede med radiatoren, kastede jeg spørgsmål rundt som en anden fiskeauktionarius!

Hang ud af vinduet, mens jeg ignorerede frygten for mit unge liv og færden for at forevige beviserne, mens han var nede og hente værktøj  (kunne sgu ikke få mig selv til at spørge om jeg måtte tage et billede af ham, så jeg lavede snigeren).

Her er de fakta, som jeg møjsommeligt høstede:

- Mand
- Jesper
- 43 år
- Ikke gift
- Mørkebrunt, sporadisk hår, med høje tindinger og begyndende måne - og et særdeles fesent fuldskæg
- Ingen børn
- Spillede ikke fodbold
- Ingen tatoveringer
- Kan godt li' at lave mad
- Duftede ikke ret meget af roser
- Bukserne var trukket godt op i skrævet, så der var ingen fare for håndværkerrevne!

Spurgte altså godt nok ikke om han røg en joint - blev sgu sådan lidt loren ved det.
Fik heller ikke tjekket neglene, men jeg vil tømme kattebakken med de bare næver, hvis de var rene!

Og vinderen af bloggens første give-away er hermed:

Pia Siegenfeldt!!!!
Pia vinder for at have ramt alder, hår og tilhørende odeur helt præcist og for ikke at have sagt noget forkert overhovedet.
Pia - der er en pose lakridser på vej til dig - tillykke :o)

Og så kunne jeg sgu da ikke stå for Shm's kreative og detaljerede forslag - så der ryger også lige en pose lakridser i posten til dig og la familia :o)
Sving mig en mail på mettedahl1004@hotmail.com - så pakker jeg kuverten!


 
 

 

2 kommentarer:

  1. Priceless :-))))). Jeg morer mig storartet, selvom jeg ikke vandt. Mona holdt nok fri i går, for hun skulle til frisøren og have lavet blonderinger. Ellers havde det helt sikkert været hende!

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderen! Og til dig fordi du slap for håndværkerrevnen....det er sådan et uskønt syn. :-)

    SvarSlet