fredag den 4. januar 2013

Hvem mig? Fisefornem???

Jeg er bekymret.

Snebolden er på værksted.

Det er slemt nok i sig selv.

Har angstanfald en gang i timen over, hvad det kommer til at koste.
En flad 50'er max, ikke? For min bank hader mig altså.

Har fået en lånebil ...

Man må ikke være utaknemmelig - det forstår jeg nok.

Min mekaniker bor i udkants-Danmark.

Det var nok også over-kill at forvente noget tjekket med el-ruder og den slags.

Den ser ca. sådan her ud, er beskidt, uden servo (hvilket jeg jo er blevet ferm til at køre uden), rattet er klistret af en grund jeg ikke vil vide og så lugter den lidt af hest ...

 
 
 
 
 
Den passer ikke så godt til min eksklusive livsstil.
 
Tror også Gud prøver at fortælle mig, at jeg er fisefornem ...
 


1 kommentar:

  1. Alt hvad der har hestekræfter må nødvendigvis lugte af hest!!! Er sikkert på at problemet med Snebolden kan fixes med en bolt og en møtrik.

    SvarSlet